Harjoittelu

Harjoittelu
myllyn-apteekki
maxim_logo_6199_2
suunto_logo_blackonwhite_rgb
Karhu2017

Paavo Nurmi Marathon -tapahtumassa juostaan 10 km, puolimaraton ja maraton. Oleme keränneet vinkkejä
ja linkkejä treenauksen tueksi matkalla kohti suurta juoksu-unelmaa!

Suunnon Movescount-sivuilta löytyvät seuraavat ohjelmat:

Harjoitusohjelma TASO 1 Viikot 1-15:

 

Harjoitusohjelma TASO 1 Viikot 16-29:

http://www.movescount.com/fi/trainingprograms/trainingprogram83499-Harjoitusohjelma_TASO_1_(viikot_16-29)

 

Marathon ohjelma TASO 2 Viikot 1-15: http://www.movescount.com/fi/trainingprograms/trainingprogram84309-Maraton_ohjelma_TASO_2_(Viikot_1-15)

Marathon ohjelma TASO 2 Viikot 16-29: http://www.movescount.com/fi/trainingprograms/trainingprogram85435-Maraton_ohjelma_TASO2_(viikot_16-29)

TAVOITE PUOLIMARATHON 12 VIIKKOA. (ALOITTELIJA) Maximin ohjelma!

http://www.movescount.com/fi/trainingprograms/trainingprogram85102-Tavoite_puolimarathon__12_viikkoa_(Aloittelija)

HARJOITUSOHJELMA 10KM (ALOITTELIJA) KESTO:12VIIKKOA Maximin ohjelma!

http://www.movescount.com/fi/trainingprograms/trainingprogram85392-Harjoitusohjelma_10km_aloittelija_Kesto12viikkoa

Treenilenkit:

Juoksuaika-yhteislenkki nro: 1 http://www.movescount.com/fi/moves/move140244919

Juoksuaika-yhteislenkki nro:2 http://www.movescount.com/fi/moves/move144454118

Juoksuaika-treenireitti nro: 1 http://www.movescount.com/fi/moves/move139870796

Juoksuaika-treenireitti nro: 2

 

Ravitsemusvinkit 

 Treenivinkit: 

Jaa ystäville
MENU